نقشه راه معلمان و مهارت آموزان ماده ۲۸ + دانلود کاملترین نمونه نقشه راه معلمی

نقشه راه معلمان : در سایت حاضر بهترین تعاریف و شیوه نامه های جدید در رابطه با نقشه راه معلمان و مهارت آموزان ماده ۲۸ و همچنین بهترین فایل های قابل دانلود بارگزاری شده است. فرهنگیان عزیز اگر به هر عنوان نیاز به پشتیبانی داشتید می توانید با ما تماس بگیرید. و اگر فرصت مطالعه مقاله را تا آخر ندارید می توانید از لینک زیر به دانلود نمونه های کامل نقشه راه معلمی اقدام نمایید.

برای دانلود کاملترین نمونه فایل های موجود در سایت کلیک کنید.

 

در ادامه مقاله مسائل مهم و جزییات کاملی را پیرامون نقشه راه معلمان برای شما توضیح میدهیم. با توجه به اینکه این مقاله بسیار گسترده و جامع است و متن آن خیلی طولانی است، مهم ترین قسمت های مقاله را برای شما به صورت فهرست درآورده ایم تا شما بتوانید با انتخاب هر کدام سریعا به قسمت مورد نظر هدایت شوید. لینک هایی که در پایین مشاهده میکنید شما را سریعا به قسمت مورد نظر در همین مقاله میبرد.

نقشه راه معلم چیست؟

نقشه راه معلمان : چندی پیش مقاله ای در شورای ملی کیفیت معلم خواندم و به تشابه این محتوا با مسائل آموزشی کشورمان اندیشیدم. همانطور که مطلع هستید در کشور عزیزمان در سال های اخیر تاکید فراوانی بر اهداف غایی آموزش و پرورش شده است. در واقع اهمیت دادن به مقوله آموزش و پرورش و معلمان به این منظور است که شیطنت های زیادی از سمت و سوی اجانب به سیستم آموزشی ما وارد می گردد.

قطعا سند ۲۰۳۰ و عواقب و انتظارات آن در خاطرتان هست. قطعا فرهنگیان و معلمان کشور تنها به کمک یک نقشه منسجم می توانند از این آسیب ها در امان باشند. نقشه راه معلم به برنامه ریزی و پلنی گفته می شود که چشم اندازهای یک معلم را از آغاز خدمت تا پایان دوره تدریس وی در بر گرفته و به شیوه ای درست و با تقسیم بندی اهداف و چشم اندازها وی را در رسیدن به آرمان های مطلوب یاری می کند.

چرا مستند سازی برنامه ها مهم است ؟

مستند سازی برنامه ها و اهداف کلی و جزئی از آن جهت مهم است که انجام آن را در هر لحظه و هر حالتی به معلمان گوشزد و یاد آوری می کند. در واقع معلمان عزیز این مرز و بوم برای درخشش در عرصه های علمی و آموزشی می بایست به بهترین شیوه به تقسیم بندی اهداف خود تحت عنوان اهداف اصلی و فرعی بپردازند. در نهایت با مستند سازی اهداف و زمانبندی آنها برای رسیدن به آرمان های خود تلاش و برنامه ریزی کنند. به این پروسه نقشه راه معلم گفته می شود که در سالهای اخیر مورد توجه مسئولین ذیربط قرار گرفته است.

نقشه راه مهارت آموزان ماده ۲۸

مهارت آموزان ماده ۲۸ در واقع آینده سازان عرصه علم و دانش و پیکر بندی اصلی آموزش و پرورش آینده کشور محسوب می شوند. نکته قابل تاملی که اخیرا در آموزش و پرورش کشور به چشم می خورد ، وجود مهارت آموزان ماده ۲۸ و پرورش و تعلیمات تکمیلی به آنهاست.

همانطور که می دانیم در سالهای قبل استخدام در آموزش و پرورش از طریق آزمون و به تنهایی انجام می گرفت و مراحل تکمیلی آموزش وجود نداشت. با توجه به اهمیت دادن دولت به الزام آور بودن تحصیلات و آموزش های تکمیلی معلمان مفهوم مهارت آموزان ماده ۲۸ بوجود آمد.

چطور آموزش های تکمیلی باعث رشد هنرآموزان می گردد ؟

مسلما نقطه درخشانی که در بحث آموزش های تکمیلی به معلمان در قالب مهارت آموزان ماده ۲۸ وجود دارد این است که با این نوع آموزش ها می توان آینده نظام آموزشی را تضمین نمود. در واقع این نکاتی که عرض شد مفهوم نقشه راه مهارت آموزان ماده ۲۸ را نیز توجیه می کند.

مهارت آموزان ماده ۲۸ از آنجا که در دانشگاه فرهنگیان نیز تحصیل نکرده اند و از رشته های متفرقه پا به وزارتخانه آموزش و پرورش و شغل شریف معلمی گذاشته اند . می توانند با مطالعاتی در زمینه اهداف و چشم اندازهای معلمی و همچنین مستند سازی تجربیات معلمان با تجربه به تدوین و نگارش نقشه راه مهارت آموزان ماده ۲۸ پرداخته و رفته رفته آن را سرلوحه خود قرار دهند.

نقشه راه معلمان ماده ۲۸

نقشه راه معلمان ماده 28

وقتی نظام آموزش و پرورش کشور را آنالیز می کنیم به حقایقی غیر قابل انکار می رسیم. اهمیت به وجود آمدن مفهوم ماده ۲۸ یکی از این حقایق است. تصور کنید در سالهای قبل این تئوری وجود نداشت. افرادی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش حائز رتبه شده و قبول می شدند ، مستقیما سر کلاس می رفتند. به نظر من خسارات جبران ناپذیری از این مقوله به دانش آموزان و خود معلمین تازه کار وارد می شد.

شاید از خود بپرسید چه خساراتی به معلمان تازه وارد استخدام شده از طریق آزمون وارد می شد. قبل از پرداختن به این بحث مهم نیاز است که مطلبی را خدمت شما عزیزان بیان کنم. شما یک مدرسه را تصور کنید که دو کلاس اول دارد. در کلاس اول الف معلم فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و در کلاس اول ب معلمشان از طریق آزمون سراسری آموزش و پرورش وارد سیستم آموزشی شده باشد.

پر مسلم است که در ارتباط با معلمی که از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شده است ، شاهد دانش تجربی و عملی پیرامون بخشنامه ها و چگونگی الگوهای برتر تدریس به روش نوین و تدوین اقدام پژوهی و درس پژوهی و طرح درس و طراحی آموزشی و تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی خواهیم بود. در صورتی که در معلم کلاس ب تنها ممکن است شاهد روش تدریس های سنتی و کسالت آور باشیم.

چگونه مفهوم مهات آموزان ماده ۲۸ مشکلات را از بین می برد ؟

مهارت آموزان ماده ۲۸ می تواند راهگشای مشکلات باشد. به طوری که در نظام آموزشی کنونی پس از قبولی افراد متفرقه خارج از چارچوب دانشگاه فرهنگیان برای آنها برنامه ریزی هایی صورت می گیرد. این برنامه ریزی ها به مهارت آموزی ماده ۲۸ موسوم است . مهارت آموزان در این دوره چکیده ای از آنچه که در دانشگاه فرهنگیان آموخته می شود را می آموزند. یکی از مهمترین این موارد نقشه راه معلمان ماده ۲۸ می باشد که یکی از پرفایده ترین آموزش ها در همین راستا می باشد. قطعا هر معلم در صورت داشتن نقشه راه بسیار بسیار موفق تر خواهد بود.

نقشه راه معلمان

نقشه راه معلمان

نقشه راه معلمان : مسلما نقشه راه معلمان ، تنها مختص به مهارت آموزان ماده ۲۸ نیست. در سال های گذشته اگر خاطرتان باشد این مقوله تنها با عنوان برنامه سالانه به مدیران و گاها معاونین پرورشی و آموزشی اختصاص داشت. آنها از این نوع روش برنامه ریزی و چشم انداز به برنامه سالانه و تقویم اجرایی یاد می کردند. به تدریج ثابت شد که این مسئله می بایست ابعاد وسیعتری را شامل شود. این گونه بود که از سایر پست های سازمانی نیز درخواست شد که به تدوین برنامه سالانه بپردازند.

در واقع همه دبیران و معلمان و مشاورین و معاونین پرورشی و آموزشی ملزم به نوشتن نقشه راه هستند. ممکن است برای آنها اسمی متفاوت داشته باشد . به عنوان مثال امکان دارد که از آن تحت عنوان برنامه سالانه و تقویم اجرایی یاد کنند. با این حال هر چه که باشد و به هر عنوانی که باشد یکی از مهمترین و پر اهمیت ترین فاکتورهایی است که در نظام آموزشی بوجود آمده است.

اهمیت این نقشه راه چیست؟

تا به حال در مورد این فعالیت فکر کرده اید؟ واقعا اهمیت این نقشه راه چیست؟ چرا اینقدر اداره آموزش و پروش برای آن اهمیت قائل میشود و معلمان را برای آن تشویق میکند؟ اصلا چرا خود معلمان تا این حد به آن اهمیت میدهند؟

در یک مثل قدیمی به خوبی میتوان جواب سؤالات بالا را پیدا کرد: “هر فعالیتی بدون برنامه ریزی، محکوم به فناست”. زمانی که یک فعالیت قرار بر انجام داشته باشد باید از ابتدا تا انتهای آن با برنامه ریزی صحیح و مناسبی همراه باشد که بتواند انجام دهنده آن را به خواسته های خود برساند. زمانی که در ایجاد این برنامه ریزی یا همان نقشه راه، مشکلی پیش آمد کند، کل فعالیت به مخاطره می افتد و ممکن است حتی با شکست و دیگر خطرات و احتمالات روبرو شود.

با یک نقشه راه صحیح و مناسب که با هدف گذاری درست نوشته شده باشد میتوان به انجام کار ها و فعالیت ها سامان داد و به خوبی آن ها را به انجام رساند. تا اینجا با اهمیت نقشه راه و برنامه ریزی آشنا شدید، حال باید در مورد نقشه راه معلمان بدانید!!

هر کار و فعالیتی نسبت به ارزش آن، از اهمیتی برخوردار است اما اهمیت بالای آموزش را به هیچ عنوان نمیتوان انکار کرد. زمانی که این آموزش در قالب مدرسه و معلم درآید مطمئنا اهمیت آن چند ده برابر میشود. پس میتوان گفت که اهمیت آموزش در مدارس بسیار بالاست. از همین رو باید به خوبی برای این فعالیت آموزشی برنامه ریزی شود و بتوان برای کل آن هدفی منسجم ساخت. برنامه ریزی معلمان در قالب نقشه راه معلمین انجام میشود اما این برنامه ریزی صرفا برای یک روز، ماه یا سال نیست بلکه به مدت زمان بسیاری انجام میشود تا آنها به خوبی بدانند که راه مقابل آنها چیست؟ چه اقداماتی را باید در آینده انجام دهند و چه فعالیت هایی پیش روی آنهاست.

چطور این برنامه ریزی به معلمان کمک میکند؟

معلمی را تصور کنید که قصد دارد برای آموزش به مدرسه برود اما:

  • هیچ برنامه ریزی آموزشی در اختیار ندارد.
  • نمیداند امروز باید به چه صورت آموزش های خود را به جلو ببرد
  • و همینطور ماه آینده چه فعالیت هایی را در مدرسه انجام دهد.
  • حتی به خوبی نمیداند که در پایان سال تحصیلی چه هدفی را دارد و باید به چه نقاطی از آموزش رسیده باشد
  • در پایان سال تحصیلی فعالیت های مورد انتظار چیست؟
  • در ایام تعطیلی تابستان باید چکار کند
  • و…

حال این معلم چطور میتواند باعث شود تا چندین دانش آموز به اهداف آموزشی خود برسند؟ چطور آنان باید به توسعه کشور کمک کنند و چطور این معلم باید به پیشرفت نظام تحصیلی آینده سازان کشور چیزی اضافه کند؟ اینجاست که اهمیت برنامه ریزی معلمان نمایان میشود و باید به خوبی آن را شناخت تا بتوان به نحو احسن از آن استفاده کرد.

این برنامه ریزی به خوبی به معلمان کمک میکند تا دچار بی نظمی و سردرگمی در بحث مهم آموزش نشوند. آموزش مبحث واقعا پر اهمیت و با ارزشی است. زمانی که یک معلم در آموزش های خود به مشکل بخورد تنها او نیست که ضرر میبیند، بلکه یک جامعه آموزشی و در نهایت یک کشور متضرر میشوند و نمیتوان از این موضوع به سادگی گذر کرد.

نقشه راهی که برای معلمان طراحی میشود به آنها کمک میکند تا همواره، از ابتدایی سال تحصیلی تا انتهای آن و از ابتدای شروع پروسه آموزش تا فارغ شدن از آن (بازنشستگی) راه خود را بدانند و به روشنی در این راه قدم بردارند. مطمئنا تا اینجا با اهمیت نقشه راه معلمی آشنا شدید.

متأسفانه برخی از سایت های فعال در وب فارسی در جهت سودجویی خود قدم برمیدارند و همواره به دنبال آماده سازی فایل های کم ارزش و بی اهمیت هستند تا آنان را به معلمان بفروشند و از این بازار پر سود پولی را نصیب خود کنند. این افراد به هیچ عنوان به عواقب کار خود فکر نمیکنند و صرفا میخواهند تا زمانی که میتوانند، از این بازار درآمد داشته باشند و با احساس کوچکترین خطر، بازار کاری خود را عوض کرده و به سمت بازار دیگری میروند. به این صورت بازار های مختلف در فروش فایل و دانلود آن را متضرر بی اعتمادی میکنند.

این افراد به عواقب کار خود فکر نمیکنند. به هیچ عنوان از اهمیت موضوعاتی چون نقشه راه معلمان آگاه نیستند و نمیدانند که با گمراه کردن یک معلم با استفاده از فایل های بی کیفت، به کل جامعه آموزش و حتی کل کشور ضرر میرسانند. به شدت و اکیدا توصیه میکنیم تا قبل از دانلود خرید فایل ها، به مشخصات سایتی که در آن هستید دقت کنید و مطمئن شوید که سایت مقابل شما از جمله سایت های اعتبار دار است. اگر شما از یکی از سایت ها فایلی را دانلود کنید که نتواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند، مطمئنا به کل این بازار بی اعتماد میشوید که این واقعا موضوع مناسب و خوبی نیست.

نقشه راه معلمی

نقشه راه معلمی طبق آنچه در مطالب فوق گفته شد بسیار پر اهمیت و تاثیر گذار است. به عنوان مثال توجه شما را به مطلب مهمی جلب می کنم. دو معلم را با شرایط یکسان و سطح علمی برابر در نظر بگیرید. معلم اول و دوم هر کدام یکسری اهداف را برای آموزش و تربیت در نظر گرفته اند که کاملا شبیه به هم هست. اما معلم اول آنها را به صورت مکتوب و مستند نوشته است . و دومی تنها به ذهن خود سپرده و هیچ یک از اهداف کلی و جزئی و برنامه ها را مستند سازی نکرده است.

به نظر شما کدام یک از معلمان فوق در کارشان موفق تر هستند و می توانند اهدافی را که در ذهن سپرده اند و یا نوشته اند ، عملی کنند ؟

جواب شما صحیح است . مسلما معلمی که کلیه برنامه ها و اصول و اهداف خود را جدول بندی نموده و ابزار و موارد مورد نیاز را در رسیدن به اهداف لیست نموده است ، خیلی بهتر می تواند به چشم انداز های خود برسد.

در واقع تجربه به ما ثابت می کند که چیزی را که می نویسیم بهتر می توانید عملی کنیم تا مواد و نکته ای که تنها در ذهن می سپاریم. این تعریف مفهومی از نقشه راه معلمی است. بنا بر این اهمیت و ضرورت این مقوله برای ما مشخص شد و بیشتر به نگارش این نوع نقشه در قابل چشم انداز ترغیب شدیم. انشالله

نقشه راه معلمان ابتدایی

تا این بخش از مقاله به اهمیت و ضرورت تدوین نقشه راه پی بردیم. اینجا لازم است به یکی از زیر مجموعه های آن به نام نقشه راه معلمان ابتدایی اشاره کنیم. خب همانطور که ذکر کردیم این نوع نقشه و پلن و برنامه ریزی تنها مختص به مهارت آموزان ماده ۲۸ نیست . اگر چه در ابتدا برای آنها برنامه ریزی شده بود ولی با توجه به قابلیت و جوابدهی خوب در سایر پست های سازمانی نیز گسترش یافت.

نقشه راه معلمان ابتدایی در واقع برنامه ریزی و چشم اندازهای یک آموزگار ابتدایی در رابطه با چگونگی اجرای برنامه درسی براساس درس ملی و الگوهای برتر تدریس می باشد. یک آموزگار و معلم ابتدایی بر اساس برنامه ریزی خود معماری نوین تدریس را پایه گذاری نموده و در راه رسیدن به آن تلاش می کند.

آیا تنها مسائل آموزشی مهم است ؟

آیا تنها مسائل آموزشی مهم است ؟

اینطور نیست که تنها مسئله حائز اهمیت برنامه ریزی درسی باشد. مسلما تربیت و مسائل پرورشی نیز بخش عمده و اجتناب ناپذیری از روش و شیوه های تدریس هستند. قطعا برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف و چشم اندازهای تربیتی نیز بخش مهمی از نقشه راه معلمان ابتدایی است.

معلمی که تنها به مسائل آموزشی پرداخته و مسئله تربیت و پرورش اخلاق را فراموش کرده باشد نمی تواند معلمی موفق باشد. به همین دلیل مبانی این نوع نگارش بر اساس دو مدل آموزش و پرورش پایه ریزی می شود.

نقشه راه معلم به مثابه مربی

در نظام آموزش و پرورش معلم به مثابه مربی می باشد . از همین رو ست که فعالین آموزشی به مسئله نقشه راه معلم به مثابه مربی توجه خاص و ویژه ای دارند. چرا که این مسئله می تواند آینده علمی و اخلاقی دانش آموزان این مرز و بوم را رقم بزند.

همانگونه که می دانیم بعد از والدین موثر ترین افراد در شکل دهی و تربیت دانش آموزان ، مربیان و معلمان آنها هستند . یک معلم به مثابه مربی می تواند دانش آموزان را به آنگونه که شایسته اند ، تربیت کند. جالب اینکه تربیت معلمان چون بیرون از منزل صورت می گیرد ، بسیار تاثیر گذار تر و پر اهمیت تر از تربیت والدین است.

چرا معلمان حتی بیشتر از والدین نقش تربیتی دارند ؟

شاید از خود بپرسید مگر این امکان وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت : بله . حتما این را شنیده اید که کودکان در سنین پایین از دیگران بیشتر از والدینشان حرف شنوی دارند. شاید به این علت است که تصور می کنند ، والدینشان بر پایه حم و زور به آنها قصد قبولاندن موضوعی را داشته باشند. قطعا با این مقوله نیز آشنایی دارید که آموزش و تربیت جمعی خیلی بهتر و بیشتر از آموزش فردی جواب می دهد.

بنا بر این با توجه به مباحثی که مطرح شد به این نتیجه می رسیم که معلم به مثابه مربی موفق می تواند در تربیت آموزشی و اخلاقی دانش آموزان موثر عمل کرده و در راه رسیدن به این هدف یکی از ابزار های مورد نیاز نقشه راه معلم به مثابه مربی می باشد. معلم به مثابه مربی می تواند به کمک نقشه راه هر آنچه را که در ذهن دارد ، پیاده سازی نموده و اجرا نماید.

نقشه راه معلم موفق

قطعا شما به عنوان یک فرهنگی تحصیلکرده با ویژگی های یک معلم موفق آشنایی کامل دارید. یک معلم موفق در راستای خدمات شغلی خود دارای ویژگی های برجسته ای است . این ویژگی ها می تواند او را در راستای پیروزی های شغلی و موفقیت های تحصیلی دانش آموزانش کمک کند. یک معلم موفق می داند که برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده بایستی برنامه ریزی داشته باشد.

برنامه ریزی یا مستند سازی آنچه قرار است اتفاق بیفتد در واقع محتویات نقشه راه معلم موفق را تشکیل می دهد. در این برنامه ریزی کلیه ریزه کاری ها و برنامه های اصلی و فرعی در راستای رسیدن به اهداف کلی و جزئی نوشته می شود.

توامان با نوشتن نقشه راه معلم موفق ، عمل کردن به آن نیز شرایط خاصی را می طلبد. اگر چه ممکن است مشکلات زیادی در ارتباط با عمل به برنامه ریزی های از پیش تعیین شده در نقشه راه وجود داشته باشد ، لکن یک معلم موفق همه این مصائب و مشکلات را از سر راه برداشته و به قله های موفقیت می رسد.

ویژگی های یک معلم موفق چیست ؟

  1. هر گز از استفاده از تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دیگران ترسی ندارد.
  2. همواره تجارب برتر تربیتی همکاران خود را سرلوحه کار خویش قرار می دهد.
  3. در ارتباط با تجربیات برتر تدریس از سایر همکاران مشورت می گیرد.
  4. در نقشه راه خود از تجربه آموزشی سایر همکاران بهره می گیرد.
  5. در طراحی آموزشی خود بهترین شیوه های تدریس را انتخاب می کند.
  6. از بهترین الگوهای برتر تدریس استفاده می کند.
  7. معماری نوین تدریس خود را بر اساس نقشه راه معلمی تنظیم می کند.

نمونه نقشه راه معلم

مسلما شما به عنوان یک معلم و یا دبیر در هر کسوت و پوششی که هستید ، قصدتان ارتقای سطح علم و دانش و تربیت در جامعه است. قطعا در این راه همانند سایر همکاران خود نیازمند نقشه راه معلم هستید تا بتوانید برای رسیدن به این هدف والا برنامه ریزی کنید. مسلما برنامه ریزی های شما در این رابطه کمک شایانی در رسیدن به این مهم در شما ایجاد می کند.

ممکن است در ارتباط با برنامه ریزی برای تدوین نمونه نقشه راه معلم به مشکل بخورید و یا تدوین چنین مستنداتی از وقت و حوصله شما خارج باشد. تیم تخصصی ما به شما این نوید را می دهد که در این ارتباط به هیچ وجه خود را نگران نکنید و وقت خود را در میان سایت های تازه کار تلف ننمایید.

سیاست تیم تخصصی ما چیست ؟

سیاست کار تیم تخصصی ما بر این اساس است که سعی داریم به بهترین شیوه نمونه های کاملی از نقشه راه معلمی را در اختیار شما عزیزان قرار داده تا بتوانید بر این اساس برنامه ریزی خود را به بهترین شکل ممکن تدوین نمایید.

خواهشی که از شما عزیزان داریم این است که در ارتباط با تدوین این مستندات حتما از ذوق و سلیقه خود نیز استفاده کرده و سعی کنید در حد ممکن این نوع برنامه ریزی تحصیلی و تربیتی با سلیقه و طرز فکر شما همسو باشد. چرا که در صورت مغایرات با تفکرات و احساسات شما قادر نخواهید بود آن را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید.

نمونه نقشه راه مهارت آموزان ماده ۲۸

نمونه نقشه راه مهارت آموزان ماده 28

یک بار دیگر روی سخن تیم تخصصی ما با مهارت آموزان ماده ۲۸ است. کسانی که تمام تلاش خود را نموده اند تا بتوانند راهیابی خود را به تیم عظیم فرهنگیان کشور ممکن کنند. از عزیزان محترم تقاضامندیم که با اهتمام کامل بر تدوین مستندات خود در رسیدن به آرمانهای جمهوری اسلامی تلاش کنند. پر مسلم است که این عزیزان برای انجام این امر مهم نیازمند برنامه ریزی دقیق و مدونی دارند که به نمونه نقشه راه مهارت آموزان ماده ۲۸ موسوم است. اگر شما عزیزان جزء این دسته از فرهنگیان و از مهارت آموزان ماده ۲۸ هستید ، تیم ما به بهترین شیوه ممکن برای شما عزیزان اقدام به نگارش و تدوین نمونه کارهایی نموده است.

شما عزیزان و مهارت آموزان ماده ۲۸ می توانید به بهترین شیوه ممکن از کاملترین نمونه نقشه راه های موجود در سایت بهره مند شده و به صورتی اعجاب انگیز در ارتباط با تدوین برنامه معلمی خود به کار بگیرید. قطعا استفاده از نمونه های آماده موجود در سایت می تواند کمک مهم و مثمر ثمری را در این عرصه به شما نماید.

دانلود رایگان نمونه نقشه راه معلم

ممکن است در بعضی از سایت های آموزشی با عبارت دانلود رایگان نقشه راه معلم برخورد کرده باشید. معمولا در این نوع سایت ها که هدف ورودی مخاطب و پرداخت به ازای کلیک است ، نمونه های قدیمی و بی کیفیتی به صورت پی دی اف گذاشته می شود که به درد بخشنامه های جدید نمی خورد.

شما عزیزان و همراهان گرامی می بایست برای دریافت و تدوین نمونه های کامل برنامه ریزی های خود وقت زیادی را بگذارید و بعد از آن با حوصله و پشتکار زیاد به اجرای این برنامه مهم بپردازید.

پیشنهاد سایت آموزشی ما این است که تا حد ممکن به تدوین نقشه توسط خودتان تکیه کنید. چرا که در اینصورت از زیر و بم کار آگاهی کامل داشته به دقیقا می دانید که چه نوع رفتار و عملکردی مناسب کدام برهه زمانی و مکانی از تدریستان است.

با این حال در صورتی که وقت و حوصله کافی نداشتید می توانید از مطالب آموزشی و نمونه های نقشه راه موجود در سایت بهره مند شده و از آنها استفاده بهینه را ببرید.

دانلود نمونه نقشه راه معلم

دانلود نمونه نقشه راه معلم

در مطلبی که ملاحظه فرمودید جزئیات نقشه راه معلمی برای شما شرح و بسط داده شد. قطعا شما عزیزان پس از مطالعه موارد وفوق به اهمیت این مقوله پی

بردید . امیدوارم تدریس و خدمت خود را بر پایه و اساس نقشه راه معلمی خود بگذارید. در این صورت قطعا پله های ترقی را طی نموده و به بهترین شیوه ممکن رشد خواهید نمود. قطعا دانش آموزان شما نیز از این مسئله بی بهره نخواهد بود.

سخن آخر

بزرگی و منش و اقتدار شما در عمل به مستندات برنامه ریزی نقشه راهتان قطعا کمک شایانی به نظام آموزشی و تربیتی کشور خواهد کرد . در نهایت خاطر نشان می کنم در صورت عدم فرصت و حوصله کافی می تواندی از کاملترین نمونه های نقشه راه معلم که در سایت ما وجود دارد دیدن فرموده و آنها را دانلود نمایید.

در این مقاله به صورت جامع و کامل به بحث نقشه راه معلمان ماده ۲۸ پرداختیم و به صورت کامل آن را برای شما توضیح دادیم. حتی سعی an تا دیگر نیاز های شما در این زمینه از جمله دانلود فایل نقشه راه را برطرف کنیم. امیدواریم شما از زمانی که در اختیار ما قرار دادید راضی باشید و توانسته باشیم به خوبی رضایت شما  کرده باشیم. با آرزوی موفقیت.

منبع : سایت نقشه راه معلمان

درباره ما

سایت نقشه راه معلمان یکی از مهمترین و تخصصی ترین پایگاه های اینترنتی در کشور است. در این سایت شما عزیزان می توانید به صورت کامل با مفاهیمی چون اقدام پژوهی ، درس پژوهی ، گزارش تخصصی ، برنامه سالانه طرح تدبیر و طرح تعالی ، الگوهای برتر تدریس ، طرح درس و طراحی آموزشی ، معماری نوین تدریس ، طرح جابربن حیان و طرح کرامت آشنا شده و از نمونه فایل های دانلودی استفاده ببرید.

تماس با ما

دوستان عزیز در صورت هر گونه مشکلی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایید.
برای مطالعه بیشتر می توانید به این مقاله  مراجعه نمایید

برای دانلود کاملترین نمونه فایل های موجود در سایت کلیک کنید.